Текст
03.02.2022
"Сүлгімен безендіріңіз"
Мақсаты: балаларды ою-өрнектермен таныстыруды жалғастыру, ою-өрнектерді
геометриялық фигуралар: түзу сызықтар, жиектер салу қабілетін дамыту
эстетикалық талғамға тәрбиелеу.
03.02.2022
Тақырыбы: «Тәрелкесімен саптаяқ»
Мақсаты: ыдыс түрлері, оның қызметі туралы түсінік беру;
мүсіндеуге деген қызығушылықтарын арттырып, эстетикалық
талғамдарын қалыптастыру, ермексаз кесектерінен үзу, жаншу,
созу тәсілдерін қолдана отырып мүсіндеуге үйретуді жалғастыру.
Тілдерін дамыту. Саусақтың...
03.02.2022
Біз қолғаптарды безендіреміз
мақсаты: түстердің қарама - қарсы үйлесімі-көк және сары түсті саусақ іздерін қолғапқа беру қабілетін қалыптастыру.
03.02.2022
"Аквариумдағы балықты бақылау"
Мақсаты: балаларға сыртқы келбеттің ерекшеліктерін көруге үйрету: әдемі, кішкентай; дененің бөліктерін ерекшелеу: балықтың құйрығы,қырлары, көздері, аузы бар. Оқушылардың ерекшеліктеріне мінез-құлық: өмір сүреді, суда жүзіп көмегімен жүзу қанаты, жеткілікті жем ртом;...
03.02.2022
КӨҢІЛДІ СНЕЖИНКАЛАР. (Пәндік аппликация)
Мақсаты: шаблон бойынша симметриялы кесу дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері: Үйрету қиып қаршалар симметриялы нысандары әдісімен бірнеше рет
бүктеу. Түзу, қиғаш, қисық сызық бойынша кесу тәсілдерін бекіту
03.02.2022
Агрессивті балалармен ойындардың картотекасы. Педагог-психолог Калита Н. В.
03.02.2022
Зейіні бұзылған балаларға арналған терапевтік ертегілер.
Дайындаған: Педагог-психолог Калита Н.В.
28.01.2022
Тақырыбы:Ұзын-қысқа. Беттестіру және тұтастыру тәсілдері.
Мақсаты: Әртүрлі заттар тобын көлеміне, ұзындығына қарай беттестіру және тұтастыру тәсілдері бойынша салыстыру дағдысын қалыптастыру.
25.01.2022
Тақырыбы:"Үлбірдегі қыз"
"Ручек" дайындық тобында мүсіндеу
Мақсаты: балалардың пластилинография техникасында пальто бейнесін жеткізе білу қабілетін нығайту.
25.01.2022
Күн тәртібі
"Солнышко" тобы
Күннің екінші жартысы балаларды көтеруден басталады, жаттығулар жасайды, балалар жуылады, содан кейін киінеді, тарайды. Содан кейін балалар түстен кейін отырады.
Түстен кейін балаларда тәуелсіз әрекет бар, онда балалар өздері не істеу керектігін...